Herbalanceringsmassage

De herbalanceringsmassage is een speciale massagetechniek waarbij zachte strelingen en aanrakingen zonder druk op bloed of lymfesysteem uitgevoerd worden. De massage wordt volledig afgestemd op je eigen persoonlijke behoeften en lichamelijke conditie.

Wanneer je bijvoorbeeld te horen krijgt dat er kanker bij je geconstateerd is staat je wereld even stil en op z’n kop. In deze periode krijgt je lichaam veel te verwerken, een persoonlijke herbalanceringsmassage geef je extra ondersteuning aan lichaam en geest.

Alléén in de maanden OKTOBER, NOVEMBER & DECEMBER ontvangt u 25% KORTING op HerbalanceringsMassage

Ondersteuning aan je lichaam en geest.

De herbalanceringsmassage is speciaal ontwikkeld om deze moeilijke periode doorheen te komen en je weer terug in contact te brengen in je eigen lichaam. Hoewel het geen genezing brengt in de ziekte zelf, geeft deze massage wel ondersteuning aan je lichaam en geest en kan pijnstillend werken tussen al die behandelingen. Deze zachte en langzame massage is van oorsprong speciaal ontwikkeld voor mensen met kanker of mensen die chemokuren of therapie of bestralingen ondergaan.

Maar ook mensen die kampen met chronische pijn zoals CVS, fibromyalgie, reuma, artrose en mensen met overgewicht of emotionele blokkades hebben baat bij deze koesterende massage. Ook bij extreme stress of andere chronische aandoeningen.

Deelnamekosten

60 minuten € 47,50

Keuze uit: Voeten-onderbenen, gezichtsmassage, handen-armen of rug.

Locatie

Locatie: Nederweert
Oos Spirit Praktijk
Bernhardstraat 4, Nederweert

Tijd

Locatie: Nederweert
Tijdstip in overleg

Een aangename diepe rust en ontspanning.

Ervaring heeft ons geleerd dat deze massage zeer effectief is wanneer je in een periode zit dat je het moeilijk hebt met het accepteren van een disbalans in je lichaam. Er wordt niet op de spieren gewerkt maar op het weer in balans brengen van lichaam en geest na uitputting, of door zware medicatie, emotionele problemen en stress. Doordat de massage zeer zacht gegeven wordt, word ze als zeer aangenaam beschouwd en het brengt je in een diepe rust en ontspanning.

Deze massage laat even alles vergeten en enkel maar te genieten. Het algemeen welzijn en welbehagen wordt hierdoor bevorderd (vermindering van angstgevoelens, verbetering van slaapproblemen) en kan op elk tijdstip van het ziekteproces worden uitgevoerd.

De massage wordt ook heel koesterend gegeven en als troostend ervaren. Daardoor leer je je lichaam weer aanvaarden met zijn beperkingen en je leert er weer op een liefdevolle manier ernaar te kijken na intensieve behandelingen of operaties. Bv bij borstamputatie of lumpectomie (borstbesparende) operatie.

Ook mensen zonder fysieke pijn kunnen genieten van deze zachte massage, omdat het je lichaam en geest weer letterlijk in balans brengt en je gedachtes in de ruststand zet.